ستاد جوانان هرات -کمپاین
tahawol -herat
 
 
شنبهبرچسب:, :: 10:13 ::  نويسنده : Ishaq & Muh. Musa

دومین متفکر جهان

براساس نظرسنجی مجله بریتانیایی پراسپکت، داکتر اشرف غنی احمدزی از میان صد متفکر جهان در سال ۲۰۱۳، جایگاه دوم را بخود اختصاص داد .

آقای احمدزی که در سال ۱۳۲۸ خورشیدی در یک خانواده کوچی به دنیا آمده است، از جمله سیاستمداران شناخته شده افغانستان می‌باشد. اشرف غنی احمدزی در رشته مردم‌شناسی دکترا دارد و سال‌ها در نهادهای مهم بین‌المللی از جمله بانک جهانی کار کرده است.
آقای احمدزی پس از شکست طالبان، ابتدا کارش را به عنوان مشاور فرستاده خاص سرمنشی سازمان ملل‌ متحد برای افغانستان، آغاز کرد. سپس مشاور رییس جمهور کرزی شد و بعد از آن به عنوان وزیر مالیه منصوب گردید. اقای احمدزی ریاست دانشگاه کابل را به عهده گرفت. و بعد از حدود دو سال کار در دانشگاه، کناره‌گیری کرد.

اشرف غنی احمدزی در انتخابات ریاست جمهوری سال ( 2009 )خود را نامزد پست ریاست جمهوری کرد و چهارمین نامزدی بود که بیشترین آرا را بدست آورد. از او به عنوان یک طراح و مبتکر خود برنامه‌های اقتصادی نام برده می‌شود. 


 داکتر اشرف غنی احمد زی

داکترصاحب اشرف غنی احمد زی یک شخصیت علمی وقابل احترام بوده ودرراستای ارامی کشور جهت رشد وانکشاف متوازن عدالت اجتماعی دردوران سمت خویش درمقامات بلند دولتی کوشیده است تا پلان های منظم کاری را متناسب با اوضاع واحوال اقتصادی، اجتماعی وسیاسی طرح نماید ودرمعرض اجرا قراردهند

داکترصاحب اشرف غنی قومگرائی نداشته وکوشش مینایند تا ازطریق رقابت سالم برای مردم افغانستان بدون هیچ نوع تبعیض لسانی ، مذهبی وقومی خدمات خوبتر وعالیتر را ارائه نمایند.

بنااً داکتر اشرف غنی احمدزی افتخار تمام ملت است .

و رای ما به محترم اشرف غنی احمدزی یعنی رای به عدالت.صلح و امنیت


هموطنان گرامی
داكتر اشرف غنی كسی است كه تمام جهان شخصیت اورا ستایش می کند که درپست های مختلف  بانک جهانی وسازمان ملل کار کرده است .
داكتر اشرف غنی احمد زی صداقت و دلسوزی اش برای وطن در دوره وزارت مالیه هویدا بود و همه کس ازصداقت وراستی وی دروزارت مالیه یاد کرده است .

دیگر این یك اشتباه بزرگ ملت افغان خواهد بود كه به لیاقت كاری و دانش علمی وی توجه نکند

برادران و خواهران بیایید كه برای نجات وطن این بار یك شخص را انتخاب نمائیم كه واقعا كاردان بوده و به مقابل زور گویان داخلی و خارجی استاده گی کرده و ملت افغان را دوباره به پاه خود ایستاد نماید و این شخص همین جناب داكتر اشرف غنی است .


اشرف غنی احمد زی

 

اشرف غنی احمدزی شخص است که نظیر در افغانستان و خارج ندارد اشرف غنی کسی است که خود را به ریاست سازمان ملل کاندید کرد و همه ملل جهان برای او یکسان میباشد .
کسی که با ۱۷ ساعت کار میخواست در آمد ملت جنگ زده را از صفر به ملیارد ها افغانی برساند .
کسی که در زمان ریاست اش بر دانشگاه کابل همه محصلین را مثل فرزندان خود میېنداشت و برای بازسازی ېوهنتون خدمات زیاد انجام داد  به نظر من داکتر اشرف غني احدزی یکی از چهره های خوب سیاسي در افغانستان میباشد و کسی است که دستش به خون کسی الوده نیست. از لحاظ علم، سویه، مدیریت، تحصیلایت و غیره... هیج نظیری در افغانستان ندارد،پلان های قوی اقتصادی برای کشورد دارد ما همه اقشار ( پشتون , هزاره, ازبک , تاجک ..... )از احمدزی حمایت میکنیم
از خداوند متعال می خواهیم که برنده ریاست جمهوری افغانستان شوند انشاءالله برنده هستی ما دست به دعا هستیم  زنده باد شخص با پلان (احمد زی صاحب) .



صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

youth campaign for Dr.ashraf ghani ahmad zai
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان tahawol -herat و آدرس tahawol-herat.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 64
بازدید ماه : 64
بازدید کل : 13753
تعداد مطالب : 4
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1